3mmar net
عزيز الزائر/ة نتشرف بدعوتك الى تسجيل في المنتدى لحصول على

جميع الخدمات المنتدى وكذلك ندعوك الى الانضمام الى

لجنة المشرفين للاشراف على المنتدى

+ التسجيل لا ياخذ الا عدة الثواني فلا تبخل علينا بهذه الثواني القليلة +

واذا كنت عضو/ة فاضغط الى الدخول لتفعيل عضويتك

شكــــــــــــــــــــــرا جزيلا
3mmar net
عزيز الزائر/ة نتشرف بدعوتك الى تسجيل في المنتدى لحصول على

جميع الخدمات المنتدى وكذلك ندعوك الى الانضمام الى

لجنة المشرفين للاشراف على المنتدى

+ التسجيل لا ياخذ الا عدة الثواني فلا تبخل علينا بهذه الثواني القليلة +

واذا كنت عضو/ة فاضغط الى الدخول لتفعيل عضويتك

شكــــــــــــــــــــــرا جزيلا
3mmar net
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3mmar net

3mmar net

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd

كاتب الموضوعرسالة
AmmOry
مشرف نشيط
مشرف نشيط
AmmOry

المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Empty
مُساهمةموضوع: المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd    المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Empty16/10/2011, 4:25 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ادخل على طول فى النكت

مرة واحد مسطول لقا حديدة مدورة قال بس الواحد يروح بيها للحداد
اعملها خرم فى النص واستعملها ربع جنيه من الجديد المهم راح للحداد وقاله
انا عاوز اخرم الحديدة دى فى النص الحداد قاله هاتتكلف ربع جنيه المسطول
قاله اخرمها وخدهاالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

واحد محشش كان حيخبط واحدة بالعربية . قالتله انت ماشفتنيش . قالها أيوه شفتك بس مش فاكر فين؟؟المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

لغز محشش: قطار يمشي 60 كلم في الساعة فكم عصفور في الشجرة اذا كان الببسي ب75 قرش؟المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

مرة ثلاث مساطيل راكبين عربية ففجأة العربية وقفت فواحد قال للتانى
:"انزل شوف العربية مالها" فنزل مطلعش فنزل التانى يشوفه مطلعش فنزل
الثالث قال لهم :"فيه إيه ؟؟" فقالوا له :"هسسسسس العجلة نايمة"المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

واحد مسطول ركب تاكسي فالسائق قال له ممكن تشوفلي الاشاره اليمين شغاله
ولا لا فطلع المسطول رأسه من الشباك قال للسواق شغاله مش شغاله، شغاله مش
شغاله، شغاله مش شغاله!!!المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

تهنئة محشش: بمناسبة عيد الام المبارك أهنئكم برمضان جعله الله عليكم
زواجا سعيدا وكريسمس خير وكل عام وانتم بخير بمناسبة السنة الجاية مع
تحيات جمعية مرضى الزهايمرالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

سكران بيتمنى رمضان يبقى زى كاس العالم كل اربع سنين وكل مره فى بلدالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

واحد غبي كان بيدق مسمار في الحيطه فوقع فقاله تعالى ما جاش، تعالى ما جاش، قام جاب شويه مسامير ورماهم عليه وقالهم...هاتووووووهالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله
ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة
سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا
يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيهالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى
يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل
يوم بتخش الثلاجةالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى
يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل
يوم بتخش الثلاجةالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاشالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من
البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم البابالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

محشش بيقول لصاحبه انا امبارح ما عرفتش انام غير على سته الصبح قالو و انا والله ما عرفتش انام غير على بحبك وحشتينيالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

محشش قطع رأس أخوه
وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاشالمحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  Smile

اول نكته من محمد ايروا مش من مكسات

كل النكت معاده الاخيره من ايسراء رورى

الاخيرة ريم عمر

وكلهم اصحاب على المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd  75j4m1ms

المحششين والمساطيل..... مش هتندم 15 نكته اتحداك ما تموت من الضحك بين نكته ونكتهxd
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هههههههههههههههههههههههه تموت بس تدخل
» هههههههههههههههههههههههه تموت بس تدخل